Την Τετάρτη 9-11 στις 7.30 το απόγευμα πραγματοποιήθηκε στο βιβλιοπωλείο Ιανός παρέμβαση στην παρουσίαση του βιβλίου του Κωνσταντίνου Κωνσταντόπουλου “είς το όνομα της μητρός και του υιού”. Πενήντα περίπου άτομα διακόψανε την εκδήλωση και προλογίσανε οι ίδιοι τον συγκεκριμένο καλλιτέχνη ο οποίος τον περασμένο Ιούλιο εισέβαλε σε γειτονικό του σπίτι, τραμπούκησε και χτύπησε μια γυναίκα η οποία είχε την ατυχία να διαμένει σε διαμέρισμα πάνω από το θέατρο “+κάτι”. Μοιράστηκαν κείμενα, έγινε ενημέρωση και πετάχτηκαν τρικάκια. Παρακάτω ακολουθεί το κείμενο το οποίο μοιράστηκε.
Την Πέμπτη 7/7/2011 στη μία περίπου το βράδυ η Ρ.Γ. επέστρεψε σπίτι της στην οδό Μεθώνης στα Εξάρχεια βρίσκοντας την εξώπορτα ανοιχτή. Στην ίδια πολυκατοικία βρισκόταν και το θέατρο «συν+κάτι» του σκηνοθέτη Κωνσταντίνου Κωνσταντόπουλου. Ενώ είχε ρητά συμφωνηθεί η πόρτα να παραμένει πάντοτε κλειστή, ο Κ. Κωνσταντόπουλος και οι συνεργάτες του επέμεναν να την αφήνουν ανοιχτή προς διευκόλυνση των θεατών τους. Μετά από μια σύντομη διένεξη γι’ αυτό το θέμα με τον Κ. Σαββιδάκη (μέλος του θιάσου) η Ρ.Γ. ανέβηκε στο διαμέρισμά της. Ελάχιστα λεπτά αργότερα ο σκηνοθέτης Κωνσταντίνος Κωνσταντόπουλος εισέβαλλε βίαια στο διαμέρισμά της, συνεπικουρούμενος από τον Κ. Σαββιδάκη, την έβρισε χυδαία και την έδειρε, προχωρώντας σε καταστροφές εντός του σπιτιού της. Ο Κ. Σαββιδάκης αρκέστηκε απλά στο να την βρίζει. Στη συνέχεια αποχωρήσαν σαν να μην έτρεχε τίποτα. Όταν, μετά από τηλεφώνημα της Ρ.Γ., οι φίλοι της κατέφθασαν στο διαμέρισμα της απειλήθηκαν από τον Κ. Σαββιδάκη και αυτοί με ξυλοδαρμό. Στο αστυνομικό τμήμα ο εν λόγω ηθοποιός παραδέχτηκε (ενώ πριν αρνιότανε κατηγορηματικά οτιδήποτε) τις κατηγορίες περί εξύβρισης και απλής σωματικής βλάβης, προχώρησε όμως σε «συμπληρωματική κατάθεση» τις επόμενες ημέρες -προφανώς μετά από την συμβουλή δικηγόρων.
Η Ρ.Γ. έχοντας στα χέρια της την δική της μαρτυρία, την πρώτη κατάθεση του Κ. Κωνσταντόπουλου αλλά και των ανθρώπων οι οποίοι αντίκρισαν την καταστροφή του σπιτιού της, δεν αποσιώπησε το θέμα. Το δημοσιοποίησε επώνυμα θεωρώντας ότι μόνο αυτός ο δρόμος θα οδηγούσε πραγματικά στη δημόσια έκθεση του αλλά και στη καταγγελία αυτής της βίαιης και σεξιστικής συμπεριφοράς (διακινδυνεύοντας μια πιθανή νέα επίθεση).
Στους καλλιτεχνικούς κύκλους στους οποίους συχνάζει ο συγκεκριμένος «μάτσο» άντρας δυστυχώς δεν λείπουν τέτοια περιστατικά βίας, σωματικής ή ψυχολογικής, τα οποία όχι μόνο δεν καταγγέλλονται αλλά αποσιωπούνται ενόψει της επαγγελματικής ανόδου. Η καταγγελία τους -όχι βέβαια μόνο στον συγκεκριμένο χώρο αλλά και γενικότερα- σημαίνει συχνά αμφισβήτηση της ψυχικής υγείας του θύματος, της κοινωνικής του υπόστασης και τελικά οδηγεί σε διασυρμό. Στα καλλιτεχνικά κυκλώματα βέβαια κάτι τέτοιο μπορεί να λάβει ακόμα πιο παρανοϊκές διαστάσεις, μιας και ο «καλλιτέχνης», λόγω ιδιάζουσας «ευαισθησίας», «τρέλας», «ιδιοφυΐας» ή εκκεντρικής προσωπικότητας, συχνά δικαιολογείται όταν καταφεύγει σε τέτοιου είδους μέσα, μπερδεύοντας μάλλον τον τραγικό του χαρακτήρα στο σανίδι με την τραγική του συμπεριφορά στην αληθινή ζωή. Το σωματείο ελλήνων ηθοποιών αρνήθηκε ακόμα και να ακούσει την καταγγελία της Ρ.Γ, ενώ κάποιοι από τους μαθητές του, χωρίς να είναι μπροστά στο περιστατικό ή να γνωρίζουνε την γυναίκα που έκανε την καταγγελία έσπευσαν να υπερασπιστούν τον «δάσκαλό» τους διασύροντάς την στο διαδίκτυο.
Ο συγκεκριμένος άνθρωπος μπορεί συχνά να δίνει συνεντεύξεις δεξιά και αριστερά δηλώνοντας την κοινωνική του ευαισθησία ή να προτάσσει την «αγάπη» του για το γυναικείο φύλο, είναι προφανές όμως ότι καλυπτόμενος πίσω από την «τραγική» του καλλιτεχνική ταυτότητα και το δημόσιο προσωπείο του, δεν διστάζει να χρησιμοποιήσει τη βία για την επίλυση απλών καθημερινών διενέξεων -πάντοτε βέβαια εκτός σκηνής και κάμερας.Τέτοια συμβάντα όμως δεν αφορούν μόνο τους εμπλεκόμενους. Η αποδοχή ή μη της σεξιστικής βίας αποτελεί πολιτική θέση υπαγορεύοντας τον τρόπο χειρισμού τέτοιων περιστατικών, ξεφεύγει δηλαδή από τα χέρια των άμεσα εμπλεκομένων και ανάγεται στη σφαίρα του δημοσίου, το οποίο είναι και το κατεξοχήν πεδίο επίλυσης τους.
Κάποιες-κάποιοι ενάντια στις μάτσο συμπεριφορές.